Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30769
Назва: Дослідження реклами лікарських засобів як фактору поширення самолікування в Україні
Інші назви: Study of drug advertising as a factor in the spread of self-medication in Ukraine
Автори: Шешеня, Ярослава
Теми: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;реклама;реклама лікарських засобів;ТВ-реклама;самолікування;відповідальне самолікування;товарообіг аптеки;advertising;advertising of medicines;TV advertising;self- medication;responsible self-medication;pharmacy turnover
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Шешеня, Я. Дослідження реклами лікарських засобів як фактору поширення самолікування в Україні : кваліф. робота / наук. керівник О. Овакімян. - Харків, 2023. - 64 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі представлено аналіз реклами лікарських засобів як фактору поширення самолікування в Україні.
The qualification work presents an analysis of drug advertising as a factor in the spread of self-medication in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30769
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шешеня Ярослава 13.06.2023.pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.