Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31030
Title: | Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації на основі клінічних практик |
Other Titles: | Formation of professional identity of future therapy and rehabilitation specialists on the basis clinical practices |
Authors: | Кононенко, Н. М. Чікіткіна, В. В. Kononenko, N. M. Chikitkina, V. V. |
Keywords: | професійна ідентичність;клінічна практика;терапія та реабілітація;professional identity;therapy and rehabilitation;clinical practice |
Issue Date: | 2023 |
Bibliographic description (Ukraine): | Кононенко, Н. М. Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації на основі клінічних практик / Н. М. Кононенко, В. В. Чікіткіна // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. – Харків, 2023. – Вип. 4. – С. 49-52. |
Abstract: | Наявність сформованої професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації забезпечує їх орієнтацію у світі професії, професійному співтоваристві та дозволяє більш повно реалізувати особистісний потенціал у мультидисциплінарній команді. У становленні професійної ідентичності виділені етапи: вибір, підтвердження чи спростування вибору, реалізація вибору в практичній діяльності. Серед принципів розвитку професійної ідентифікації майбутніх фахівців з терапії та реабілітації у процесі проходження клінічних практик виокремлено принцип рефлективності та принцип формування ціннісного ставлення до професійної діяльності. The presence of the established professional identity of future specialists in therapy and rehabilitation ensures their orientation in the world of the profession, the professional community and allows them to more fully realize their personal potential in a multidisciplinary team. In the formation of professional identity, the following stages are distinguished: choice, proof or refutation of the choice, implementation of the choice in practice. Among the principles for the development of professional identification of future specialists in therapy and rehabilitation in the course of clinical practice, the principle of reflectivity and the formation of a value attitude to professional activity are highlighted. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31030 |
Appears in Collections: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.