Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31030
Назва: Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації на основі клінічних практик
Інші назви: Formation of professional identity of future therapy and rehabilitation specialists on the basis clinical practices
Автори: Кононенко, Н. М.
Чікіткіна, В. В.
Kononenko, N. M.
Chikitkina, V. V.
Теми: професійна ідентичність;клінічна практика;терапія та реабілітація;professional identity;therapy and rehabilitation;clinical practice
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кононенко, Н. М. Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації на основі клінічних практик / Н. М. Кононенко, В. В. Чікіткіна // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. – Харків, 2023. – Вип. 4. – С. 49-52.
Короткий огляд (реферат): Наявність сформованої професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації забезпечує їх орієнтацію у світі професії, професійному співтоваристві та дозволяє більш повно реалізувати особистісний потенціал у мультидисциплінарній команді. У становленні професійної ідентичності виділені етапи: вибір, підтвердження чи спростування вибору, реалізація вибору в практичній діяльності. Серед принципів розвитку професійної ідентифікації майбутніх фахівців з терапії та реабілітації у процесі проходження клінічних практик виокремлено принцип рефлективності та принцип формування ціннісного ставлення до професійної діяльності.
The presence of the established professional identity of future specialists in therapy and rehabilitation ensures their orientation in the world of the profession, the professional community and allows them to more fully realize their personal potential in a multidisciplinary team. In the formation of professional identity, the following stages are distinguished: choice, proof or refutation of the choice, implementation of the choice in practice. Among the principles for the development of professional identification of future specialists in therapy and rehabilitation in the course of clinical practice, the principle of reflectivity and the formation of a value attitude to professional activity are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31030
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49-52.pdf590,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.