Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31038
Назва: Фізична терапія при ушкодженнях кисті
Інші назви: Physical therapy for hand injuries
Автори: Тополюк, А. П.
Мятига, І. В.
Topoliuk, A. P.
Miatyha, I. V.
Теми: фізична терапія;перелом;ушкодження;кисть;кінцівка;пацієнт;physical therapy;patient;fracture;injury;limb;hand;injury
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Тополюк, А. П. Фізична терапія при ушкодженнях кисті / А. П. Тополюк, І. В. Мятига // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. – Харків, 2023. – Вип. 4. – С. 96-98.
Короткий огляд (реферат): Мета. Розробка програми фізичної терапії для дитини з переломом фаланг у відновному періоді. Матеріали та методи. Теоретичний аналіз науковий джерел, та розроблення комплексу фізичної реабілітації при переломі фаланг пальців. Отримані результати. Особливе значення має реабілітація переломів великого пальця на стопі і кисті, так як ці частини тіла несуть основне функціональне навантаження при виконанні рухів. Ці переломи найболючіші і викликають найбільше порушення функції кінцівок. Висновки. При систематичних вправах реабілітаційний період знижується, і дитина швидше повертається до нормального життя зі здатністю адекватно справлятися зі своїми потребами, а саме гри зі однолітками, прийом їжі, навчання.
Goal. Development of a physical therapy program for a child with a phalangeal fracture in the recovery period. Materials and methods. Theoretical analysis of scientific sources and development of a complex of physical rehabilitation for fracture of the phalanges of the fingers. The results obtained. The rehabilitation of fractures of the big toe and hand is of particular importance, as these parts of the body bear the main functional load when performing movements. These fractures are the most painful and cause the greatest impairment of limb function. Conclusions. With systematic exercises, the rehabilitation period is reduced, and the child quickly returns to normal life with the ability to adequately cope with his needs, namely playing with peers, eating, studying.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31038
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
96-98.pdf675,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.