Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31128
Назва: | Планування складових підвищення іміджу підприємства та оцінка їх ефективності |
Інші назви: | Planning the components of improving the company's image and evaluating their effectiveness |
Автори: | Усатенко, Анна |
Теми: | кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;імідж;паблік рілейшнз;маркетингові комунікації;аптечна мережа;репутаційний аудит;image;public relations;marketing communications;pharmacy chain;reputation audit |
Дата публікації: | чер-2023 |
Бібліографічний опис: | Усатенко А. Планування складових підвищення іміджу підприємства та оцінка їх ефективності : кваліф. робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2023. - 46 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є аналіз складових підвищення іміджу
фармацевтичного підприємства, їх планування та оцінка ефективності. Було
проведено дослідження ПР-діяльності Мережі аптек «Подорожник», для
оцінки ефективності роботи з покращення іміджу проведений репутаційний
аудит та розроблені рекомендації з планування складових підвищення іміджу. The purpose of the study is to analyze the components of improving the image of a pharmaceutical enterprise, their planning and evaluation of effectiveness. A study of the PR activities of the "Podorozhnyk" chain of pharmacies was conducted, a reputation audit was conducted to assess the effectiveness of work on improving the image, and recommendations were developed for planning the components of image improvement. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31128 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Усатенко Анна 15.06.pdf | 1,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.