Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31128
Назва: Планування складових підвищення іміджу підприємства та оцінка їх ефективності
Інші назви: Planning the components of improving the company's image and evaluating their effectiveness
Автори: Усатенко, Анна
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;імідж;паблік рілейшнз;маркетингові комунікації;аптечна мережа;репутаційний аудит;image;public relations;marketing communications;pharmacy chain;reputation audit
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Усатенко А. Планування складових підвищення іміджу підприємства та оцінка їх ефективності : кваліф. робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2023. - 46 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є аналіз складових підвищення іміджу фармацевтичного підприємства, їх планування та оцінка ефективності. Було проведено дослідження ПР-діяльності Мережі аптек «Подорожник», для оцінки ефективності роботи з покращення іміджу проведений репутаційний аудит та розроблені рекомендації з планування складових підвищення іміджу.
The purpose of the study is to analyze the components of improving the image of a pharmaceutical enterprise, their planning and evaluation of effectiveness. A study of the PR activities of the "Podorozhnyk" chain of pharmacies was conducted, a reputation audit was conducted to assess the effectiveness of work on improving the image, and recommendations were developed for planning the components of image improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31128
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Усатенко Анна 15.06.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.