Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31217
Название: Формування іміджу фармацевтичної організації з використанням маркетингових комунікацій
Другие названия: Formation of the image of a pharmaceutical organization using marketing communications
Авторы: Шпота, Олег
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;аптека;імідж;маркетингові комунікації;паблік рилейшнз;pharmacy;image;marketing communications;public relations
Дата публикации: июн-2023
Библиографическое описание: Шпота, О. Формування іміджу фармацевтичної організації з використанням маркетингових комунікацій : кваліф. робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2023. - 63 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі представлено обґрунтування напрямів формування іміджу аптеки з використанням маркетингових комунікацій. Виконано оцінку зовнішнього та внутрішнього іміджу аптеки. Рекомендовано напрями використання маркетингових комунікацій з метою покращення іміджу аптеки. Розроблено план реалізації заходів паблік рилейшнз аптекою.
The paper presents the justification of directions for forming the image of a pharmacy using marketing communications. The external and internal image of the pharmacy was evaluated. Directions for using marketing communications to improve the pharmacy's image are recommended. A plan for the implementation of public relations activities by the pharmacy has been developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31217
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шпота Олег 16 червня 2023 р..pdf1,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.