Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31217
Title: Формування іміджу фармацевтичної організації з використанням маркетингових комунікацій
Other Titles: Formation of the image of a pharmaceutical organization using marketing communications
Authors: Шпота, Олег
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;аптека;імідж;маркетингові комунікації;паблік рилейшнз;pharmacy;image;marketing communications;public relations
Issue Date: Jun-2023
Bibliographic description (Ukraine): Шпота, О. Формування іміджу фармацевтичної організації з використанням маркетингових комунікацій : кваліф. робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2023. - 63 с.
Abstract: У роботі представлено обґрунтування напрямів формування іміджу аптеки з використанням маркетингових комунікацій. Виконано оцінку зовнішнього та внутрішнього іміджу аптеки. Рекомендовано напрями використання маркетингових комунікацій з метою покращення іміджу аптеки. Розроблено план реалізації заходів паблік рилейшнз аптекою.
The paper presents the justification of directions for forming the image of a pharmacy using marketing communications. The external and internal image of the pharmacy was evaluated. Directions for using marketing communications to improve the pharmacy's image are recommended. A plan for the implementation of public relations activities by the pharmacy has been developed.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31217
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шпота Олег 16 червня 2023 р..pdf1,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.