Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31544
Название: Research of ways to improve the effectiveness of remote sales in pharmacies
Другие названия: Дослідження напрямів підвищення ефективності дистанційних продажів в аптеках
Авторы: Bondarieva, I. V.
Malyi, V. V.
Rohulia, O. Yu.
Chehrynets, A. A.
Malinina, N. G.
Babicheva, G. S.
Shuvanova, O. V.
Бондарєва, І. В.
Малий, В. В.
Рогуля, О. Ю.
Чегринець, А. А.
Малініна, Н. Г.
Бабічева, Г. С.
Шувановa, O. B.
Ключевые слова: site;pharmacy networks;problems;growth points;recommendations;аптечні мережі;проблеми;точки зростання;рекомендації
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Research of ways to improve the effectiveness of remote sales in pharmacies / I. V. Bondarieva, V. V. Malyi, O. Yu. Rohulia, A. A. Chehrynets, N. G. Malinina, G. S. Babicheva, O. V. Shuvanova // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2023. – Т. 9, № 2. - C. 56-62.
Краткий осмотр (реферат): Aim. To audit the websites of pharmacy chains to identify the main problems and directions for improving the effectiveness of the sale of medicines using information and communication systems remotely. Materials and methods. The content analysis, desk research methods, logical summarization of results, and the graphic method were used to achieve the goal. Data from website analytics were used for the analysis. Results. Six sites of pharmacy chains in Ukraine have been analyzed. It has been found that on average one user views three pages per session, the duration of the session is one minute on average, and the buyer on average collects a basket of four products in the amount of UAH 300. It has been determined that the main login pages are: product page, product list, and main page. It has been determined that search is a key feature of product selection and is used in 15 % of all sessions. It has been found that in 70 % of cases, mobile devices are used, desktops are used in on average in 26 % of cases, and tablets are used in 4 % of cases. It has been determined that, on average, twice as many conversions are made through the desktop than when using mobile devices and tablets. For the analysis, the most common scenarios of user behavior on the pharmacy chain sites have been selected. While implementing the most frequent errors on websites have been identified, when the interface does not respond to important requests of consumers, which affects their purchase decisions. The analysis and systematization of the main errors on the websites of pharmacy chains have been carried out; recommendations for their elimination have been formulated. This will make it possible to increase the effectiveness of information support for electronic sales of pharmacies in accordance with the requirements of proper pharmacy practice, will affect the customer loyalty and the economic indicators of the activity of pharmacies. Conclusions. Based on the results of the study, it can be concluded that usability errors and factors contributing to growth should not be underestimated since they can significantly affect conversion rates; even a slight rapid change can improve the site’s KPIs; it is necessary to make the interface equally userfriendly on different devices.
Мета – провести аудит сайтів аптечних мереж для виявлення основних проблем та напрямів підвищення ефективності реалізації лікарських засобів (ЛЗ) з використанням інформаційно-кому- нікаційних систем дистанційним способом. Матеріали та методи. Для досягнення визначеної мети було використано контент-аналіз, ме- тоди кабінетних досліджень, логічного узагальнення результатів та графічний метод. Для аналізу використано дані аналітики сайтів. Результати дослідження. Проаналізовано шість сайтів аптечних мереж України. Виявлено, що пересічно один користувач за один сеанс переглядає три сторінки, тривалість сеансу становить одну хви- лину, покупець збирає кошик із чотирьох товарів на суму 300 грн. Виявлено, що основними сторін- ками входу є: сторінка товару, список товарів, головна сторінка. З’ясовано, що пошук є ключовим функціоналом підбору товарів і його використовують у 15 % всіх сеансів. Виявлено, що у 70 % ви- падків користуються мобільними пристроями, десктопом користуються пересічно у 26 % випадків, у 4 % – планшетом. З’ясовано, що через робочий стіл конверсій здійснюють вдвічі більше, ніж за ви- користання мобільних пристроїв і планшетів. Для аналізу нами було обрано найпоширеніші сцена- рії поведінки користувачів на сайтах аптечних мереж. У процесі їх реалізації було визначено найчастіші помилки на сайтах, коли інтерфейс не відповідає на важливі запити споживачів, що впливає на їхнє рішення про покупку. Проаналізовано та систематизовано основні помилки на сайтах аптечних мереж, а також сформульовано рекомендації з їх усунення. Це дозволить підвищити ефективність інформаційного супроводу електронних продажів аптек відповідно до вимог належної аптечної практики, вплине на лояльність покупців і економічні показники діяльності аптек. Висновки. За результатами дослідження можна зробити висновок, що помилки юзабіліті та фактори, що сприяють зростанню, не варто недооцінювати, тому що вони істотно можуть вплину- ти на показники конверсії; навіть незначна швидка зміна може покращити KPI сайту; необхідно зробити інтерфейс однаково зручним для користувача на різних пристроях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31544
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
56-62.pdf360,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.