Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32195
Название: Менеджмент: beauty-бізнес в умовах кризи
Другие названия: Management: beauty business in а crisis
Авторы: Саджениця, Анна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра косметології та аромології;факультет медико-фармацевтичних технологій;освітня програма Косметологія;косметологія;комунікації;продажі;cosmetology;communications;sales
Дата публикации: фев-2024
Библиографическое описание: Саджениця, А. Менеджмент: beauty-бізнес в умовах кризи : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Пасічник. - Харків, 2024. - 62 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі наведено моніторинг спеціалізованих літературних джерел медичного, фармацевтичного і косметологічного профілю. Надано роз’яснення поняття спілкування, продажів, інноваційного маркетингу та власне косметичних продуктів, позначено їх види та класифікацію; розкрито особливості просування косметичних продуктів, а також позначено основні методи й інструменти інноваційного маркетингу в рекламі косметичних засобів.
The paper presents monitoring of specialized literary sources of medical, pharmaceutical and cosmetic profile. An explanation of the concept of communication, sales, innovative marketing and actual cosmetic products, their types and classification; features of promotion of cosmetic products are revealed, and also the basic methods and tools of innovative marketing in advertising of cosmetics are marked.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32195
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри косметології та аромології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Саджениця.pdf1,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.