Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32195
Title: Менеджмент: beauty-бізнес в умовах кризи
Other Titles: Management: beauty business in а crisis
Authors: Саджениця, Анна
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра косметології та аромології;факультет медико-фармацевтичних технологій;освітня програма Косметологія;косметологія;комунікації;продажі;cosmetology;communications;sales
Issue Date: Feb-2024
Bibliographic description (Ukraine): Саджениця, А. Менеджмент: beauty-бізнес в умовах кризи : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Пасічник. - Харків, 2024. - 62 с.
Abstract: У роботі наведено моніторинг спеціалізованих літературних джерел медичного, фармацевтичного і косметологічного профілю. Надано роз’яснення поняття спілкування, продажів, інноваційного маркетингу та власне косметичних продуктів, позначено їх види та класифікацію; розкрито особливості просування косметичних продуктів, а також позначено основні методи й інструменти інноваційного маркетингу в рекламі косметичних засобів.
The paper presents monitoring of specialized literary sources of medical, pharmaceutical and cosmetic profile. An explanation of the concept of communication, sales, innovative marketing and actual cosmetic products, their types and classification; features of promotion of cosmetic products are revealed, and also the basic methods and tools of innovative marketing in advertising of cosmetics are marked.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32195
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саджениця.pdf1,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.