Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32270
Название: Правове регулювання соціальної реклами в охороні здоров’я
Другие названия: The legal regulation of social advertising in the health care sector
Авторы: Панасюк, Мар'яна
Ключевые слова: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;соціальна реклама;охорона здоров’я;соціальні комунікації;соціальний менеджмент;social advertising;healthcare;social communications;social management
Дата публикации: фев-2024
Библиографическое описание: Панасюк, М. Правове регулювання соціальної реклами в охороні здоров’я : кваліфікаційна робота / наук. керівник Г. Болдарь. - Харків, 2024. - 68 с.
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі наведено результати вивчення особливостей правового регулювання соціальної реклами в охороні здоров’я, здійснено дослідження прикладних аспектів функціонування сучасної соціальної реклами у сфері охорони здоров’я. Робота складається зі змісту, вступу, трьох розділів, висновків. Загальний обсяг роботи – 52 сторінки, 4 таблиці, 26 рисунків, 35 найменувань літератури.
The qualification paper presents the results of a study of the peculiarities of legal regulation of social advertising in healthcare, and the study of applied aspects of the functioning of modern social advertising in the field of healthcare. The work consists of content, introduction, three chapters, conclusions. Total work size – 52 pages, 4 table, 26 figures, 35 references.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32270
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПАНАСЮК_Мар_яна.pdf2,44 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.