Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32270
Назва: Правове регулювання соціальної реклами в охороні здоров’я
Інші назви: The legal regulation of social advertising in the health care sector
Автори: Панасюк, Мар'яна
Теми: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;соціальна реклама;охорона здоров’я;соціальні комунікації;соціальний менеджмент;social advertising;healthcare;social communications;social management
Дата публікації: лют-2024
Бібліографічний опис: Панасюк, М. Правове регулювання соціальної реклами в охороні здоров’я : кваліфікаційна робота / наук. керівник Г. Болдарь. - Харків, 2024. - 68 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі наведено результати вивчення особливостей правового регулювання соціальної реклами в охороні здоров’я, здійснено дослідження прикладних аспектів функціонування сучасної соціальної реклами у сфері охорони здоров’я. Робота складається зі змісту, вступу, трьох розділів, висновків. Загальний обсяг роботи – 52 сторінки, 4 таблиці, 26 рисунків, 35 найменувань літератури.
The qualification paper presents the results of a study of the peculiarities of legal regulation of social advertising in healthcare, and the study of applied aspects of the functioning of modern social advertising in the field of healthcare. The work consists of content, introduction, three chapters, conclusions. Total work size – 52 pages, 4 table, 26 figures, 35 references.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32270
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПАНАСЮК_Мар_яна.pdf2,44 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.