Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32414
Title: Unbranded pharmaceutical campaigns as a promising tool in pharmaceutical marketing
Authors: Zhadko, S. V.
Nwachukwu Chukwuebuka Collins
Issue Date: 2023
Bibliographic description (Ukraine): Zhadko, S. V. Unbranded pharmaceutical campaigns as a promising tool in pharmaceutical marketing / S. V. Zhadko, Nwachukwu Chukwuebuka Collins // Безперервний професійний розвиток фармацевтичних працівників : сучасний стан, проблеми та перспективи : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 30-річчю заснування Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 1-2 листоп. 2023 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2023. – С. 181-182.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32414
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
181-182.pdf318,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.