Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32414
Назва: Unbranded pharmaceutical campaigns as a promising tool in pharmaceutical marketing
Автори: Zhadko, S. V.
Nwachukwu Chukwuebuka Collins
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Zhadko, S. V. Unbranded pharmaceutical campaigns as a promising tool in pharmaceutical marketing / S. V. Zhadko, Nwachukwu Chukwuebuka Collins // Безперервний професійний розвиток фармацевтичних працівників : сучасний стан, проблеми та перспективи : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 30-річчю заснування Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 1-2 листоп. 2023 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2023. – С. 181-182.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32414
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
181-182.pdf318,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.