Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32716
Title: Формування стратегії управління сучасним фармацевтичним підприємством: маркетингово-орієнтований підхід
Authors: Демченко, Н. В.
Олійник, Ю. С.
Keywords: стратегія;управління;розвиток;ефективність;фармацевтичне підприємство;маркетингово-орієнтований підхід;strategy;management;development;efficiency;marketing-oriented approach;pharmaceutical enterprise
Issue Date: 2024
Bibliographic description (Ukraine): Демченко, Н. В. Формування стратегії управління сучасним фармацевтичним підприємством: маркетингово-орієнтований підхід / Н. В. Демченко, Ю. С. Олійник // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 218-224.
Abstract: Стаття присвячена питанням формування стратегії розвитку сучасного фармацевтичного підприємства. Розглянуто особливості функціонування фармацевтичного ринка та актуалізацію маркетингово-орієнтованого управління у формуванні стратегії розвитку підприємства фармацевтичної галузі, виділено основні бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління, які впливають на результати діяльності фармацевтичного підприємства. Визначено основні стратегічні напрями діяльності щодо управління асортиментом та просуванням фармацевтичних товарів, співпраці з медичними працівниками та іншими стейкхолдерами. У статті доведено наявність залежності кількості проданих упаковок ЛЗ від кількості медичних представників.
The article is devoted to issues of forming a strategy for the development of a modern pharmaceutical enterprise. The peculiarities of the functioning of the pharmaceutical market and the actualization of marketing-oriented management in the formation of the development strategy of the pharmaceutical industry enterprise are considered, the main business processes of marketing-oriented management that affect the results of the pharmaceutical enterprise are highlighted. The main strategic areas of activity regarding the management of the assortment and promotion of pharmaceutical products, cooperation with medical workers and other stakeholders have been determined. The article proves the dependence of the number of sold packages of pharmaceuticals on the number of medical representatives.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32716
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
218-224.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.