Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32716
Назва: Формування стратегії управління сучасним фармацевтичним підприємством: маркетингово-орієнтований підхід
Автори: Демченко, Н. В.
Олійник, Ю. С.
Теми: стратегія;управління;розвиток;ефективність;фармацевтичне підприємство;маркетингово-орієнтований підхід;strategy;management;development;efficiency;marketing-oriented approach;pharmaceutical enterprise
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Демченко, Н. В. Формування стратегії управління сучасним фармацевтичним підприємством: маркетингово-орієнтований підхід / Н. В. Демченко, Ю. С. Олійник // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 218-224.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанням формування стратегії розвитку сучасного фармацевтичного підприємства. Розглянуто особливості функціонування фармацевтичного ринка та актуалізацію маркетингово-орієнтованого управління у формуванні стратегії розвитку підприємства фармацевтичної галузі, виділено основні бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління, які впливають на результати діяльності фармацевтичного підприємства. Визначено основні стратегічні напрями діяльності щодо управління асортиментом та просуванням фармацевтичних товарів, співпраці з медичними працівниками та іншими стейкхолдерами. У статті доведено наявність залежності кількості проданих упаковок ЛЗ від кількості медичних представників.
The article is devoted to issues of forming a strategy for the development of a modern pharmaceutical enterprise. The peculiarities of the functioning of the pharmaceutical market and the actualization of marketing-oriented management in the formation of the development strategy of the pharmaceutical industry enterprise are considered, the main business processes of marketing-oriented management that affect the results of the pharmaceutical enterprise are highlighted. The main strategic areas of activity regarding the management of the assortment and promotion of pharmaceutical products, cooperation with medical workers and other stakeholders have been determined. The article proves the dependence of the number of sold packages of pharmaceuticals on the number of medical representatives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32716
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
218-224.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.