Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3277
Title: Формування інноваційного портфелю фармацевтичних підприємств на основі вивчення зовнішніх та внутрішніх чинників
Other Titles: Формирование инновационного портфеля фармацевтических предприятий на основе изучения внешних и внутренних факторов
Forming of innovation portfolio of pharmaceutical enterprises based on study of external and internal factors
Authors: Жадько, С. В.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Keywords: фармацевтичне підприємство;інноваційний портфель;маркетингові дослідження;фармацевтическое предприятие;инновационный портфель;маркетинговые исследования;pharmaceutical company;innovative portfolio;marketing research
Issue Date: 2013
Bibliographic description (Ukraine): Жадько, С. В. Формування інноваційного портфелю фармацевтичних підприємств на основі вивчення зовнішніх та внутрішніх чинників / С. В. Жадько // Управління, економіка та забезпечення якості фармації. - 2013. - № 1(27). - С. 46-50.
Abstract: У статті запропоновано комплексну мо дель формування інноваційного портфелю ви робни чого фармацевтичного підприємства на підставі вивчення факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Деталізовано методи аналізу та оцінки товарного асортименту, напрямки дослідження фармацевтичного ринку при виборі перспективних ринкових ніш, критерії визначення економічної доцільності та черговості впровадження препаратів.
В статье предложена комплексная модель формирования инновационного портфеля производственного фармацевтического предприятия на основании изучения факторов внутренней и внешней среды. Детализированы методы анализа и оценки товарного ассортимента, направления исследований фармацевтического рынка при выборе перспективных рыночных ниш, критерии определения экономической целесообразности и очередности внедрения препаратов. Ключевые слова: фармацевтическое предприятие, инновационный портфель, маркетинговые исследования.
In this article a comprehensive model of forming of innovative portfolio of pharmaceutical manufacturing enterprises based on the study of factors of internal and external environment has been presented. The methods of analysis and evaluation of product assortment, directions of the research of pharmaceutical market in choosing promising market niches, and criteria for determining of feasibility and sequence of medications manufacturing application have been detailed. Key words: pharmaceutical company, innovative portfolio, marketing research.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3277
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из Управл.2013_1 30-35.pdf164,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.