Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32828
Название: Analysis of tasks of marketing communications of pharmacies
Авторы: Bondarieva, I. V.
Malyi, V. V.
Jemmi, H.
Ключевые слова: promotion;pharmacy;product life cycle;advertising;marketing communications;sales increase
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Bondarieva, I. V. Analysis of tasks of marketing communications of pharmacies / I. V. Bondarieva,V. V. Malyi, H. Jemmi // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 25 квіт. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 40-46.
Краткий осмотр (реферат): The promotion of medicines and pharmacy products at different stages of the life cycle has been studied. It was found that promotion activities and their effectiveness vary depending on the stage of the life cycle, which is reflected in the distribution of advertising efforts and other methods of marketing communication.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32828
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
40-46.pdf567,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.