Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33124
Title: | Использование маркетинговых инструментов для оценки фармацевтического рынка Марокко |
Other Titles: | Використання маркетингових інструментів для оцінки фармацевтичного ринку Марокко Using marketing tools to assess the pharmaceutical market in Morocco |
Authors: | Фарес, Омар |
Keywords: | кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет по подготовке иностранных граждан;образовательная программа Фармация;фармацевтический рынок;маркетинговые исследования;здравоохранение;маркетинговые инструменты;pharmaceutical market;marketing research;healthcare;marketing tools |
Issue Date: | Jun-2024 |
Bibliographic description (Ukraine): | Фарес Омар. Использование маркетинговых инструментов для оценки фармацевтического рынка Марокко : квалиф. работа / науч. руководитель О. Рогуля. - Харьков, 2024. - 56 с. |
Abstract: | В работе представлен анализ информационных источников для
определения направлений использования маркетинговых инструментов в
исследовании фармацевтического рынка. Обосновано применение
маркетинговых инструментов для исследования фармацевтического рынка
Марокко и оценки национальной системы здравоохранения. Выполнен анализ
текущего состояния фармацевтического рынка Марокко и исследованы
экспортные возможности фармацевтической промышленности страны с
применением маркетинговых инструментов.
Квалификационная работа содержит 52 страницы, 6 таблиц, 4 рисунка,
36 использованных источников литературы, приложение. The paper presents an analysis of data from information sources to determine the directions for using marketing tools in pharmaceutical market research. The use of marketing tools for researching the pharmaceutical market in Morocco and assessing the national health care system is justified. An analysis of the current state of the pharmaceutical market in Morocco was carried out using marketing tools. The export opportunities of the country's pharmaceutical industry using marketing tools were studied. Qualification work contains 52 pages, 6 tables, 4 figures, 36 quotes from literature, supplement. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33124 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАРЕС Омар.pdf | 904,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.