eaNUPh >
Підрозділи НФаУ >
Бібліотека >
Публікації співробітників бібліотеки >


Назва: К вопросу внедрения маркетинговых коммуникаций в деятельность библиотек высших учебных заведений
Автори: Тирон, М. В.
Федорук, И. В.
Шкрябко, Н. М.
Ключові слова: библиотечный маркетинг
реклама
Дата публікації: 2013
Видавець: НФаУ
Бібліографічний опис: Тирон, М. В. К вопросу внедрения маркетинговых коммуникаций в деятельность библиотек высших учебных заведений / М. В. Тирон, И. В. Федорук, Н. М. Шкрябко // Університетська бібліотека та інформаційні сервіси для науки та освіти : матеріали наук-практ. Інтернет-конф., м. Харків, 10 жовт. 2013 р. – Х. : НФаУ, 2013. - С. 43-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3331
Розташовується у зібраннях:Публікації співробітників бібліотеки

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
tiron.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Цей матеріал захищений початковим авторським правом

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.