Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3331
Назва: К вопросу внедрения маркетинговых коммуникаций в деятельность библиотек высших учебных заведений
Автори: Тирон, М. В.
Федорук, И. В.
Шкрябко, Н. М.
Теми: библиотечный маркетинг;реклама
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Тирон, М. В. К вопросу внедрения маркетинговых коммуникаций в деятельность библиотек высших учебных заведений / М. В. Тирон, И. В. Федорук, Н. М. Шкрябко // Університетська бібліотека та інформаційні сервіси для науки та освіти : матеріали наук-практ. Інтернет-конф., м. Харків, 10 жовт. 2013 р. – Х. : НФаУ, 2013. - С. 43-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3331
Розташовується у зібраннях:Публікації співробітників бібліотеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tiron.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.