Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33328
Название: | Удосконалення мотивації персоналу підприємства: впровадження гендерної діагностики |
Другие названия: | Improvement of staff motivation enterprises: implementation of gender diagnostics |
Авторы: | Карпенко, Ірина |
Ключевые слова: | кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості у фармації;мотивація персоналу;гендерна звітність;гендерна діагностика;гендерний аудит;competition;the formation of international competitive advantages;competitive advantages;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Менеджмент |
Дата публикации: | июн-2024 |
Библиографическое описание: | Карпенко, І. Удосконалення мотивації персоналу підприємства: впровадження гендерної діагностики : кваліф. робота / наук. керівник Н. Глєбова. - Харків, 2024. - 87 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена вивченню впливу гендерних факторів
на мотивацію персоналу та впровадження гендерної діагностики як
інструменту для підвищення ефективності мотиваційних стратегій. Метою
дослідження є виявлення гендерних особливостей у мотиваційних пріоритетах
персоналу та розробка рекомендацій щодо оптимізації мотиваційних програм
з урахуванням цих відмінностей. Результати дослідження дозволять МПП
«Фарммаркет» покращити мотивацію персоналу, забезпечити більш
ефективне функціонування та досягнення стратегічних цілей.
Робота налічує 14 рисунків, 15 таблиць, джерела використаної
літератури складають 37 позицій. The theoretical basis of the process of managing the formation of international competitive advantages of the enterprise was investigated in the qualification work. It has been proven that the formation of competitive advantages is critically important for a modern enterprise, especially in wartime, when enterprises face additional challenges. The international competitive advantages of MHP-Urozhayna Kraina LLC have been analyzed, and methods of improving the company's competitiveness on the international economic market have been proposed. The use of theoretical provisions and methodological approaches allows for a comprehensive assessment of the company's competitive advantages and the development of strategies for their effective use and strengthening in the market. Structure of the work - introduction, three chapters, conclusions, list of used sources, appendices. The total volume is 63 pages, the list of literature sources includes 43 titles. The work contains 10 tables, 14 figures. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33328 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Карпенко Ірина.pdf | 1,6 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.