Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3375
Назва: | Комплекс маркетингу у формуванні фармацевтичного ринку за кордоном |
Інші назви: | Комплекс маркетинга в формировании фармацевтического рынка за рубежом Komplex of marketing in forming of foreign pharmaceutical market |
Автори: | Мнушко, З. М. Ткаченко, О. М. Мусієнко, Н. М. Мнушко, З. Н. Ткаченко, Е. Н. Мусиенко, Н. М. Mnushko, Z. N. Tkachenko, Ye. N. Musiyenko, N. M. |
Дата публікації: | 1996 |
Бібліографічний опис: | Мнушко, З. М. Комплекс маркетингу у формуванні фармацевтичного ринку за кордоном / З.М.Мнушко, Н.М.Мусієнко , О.М.Ткаченко// Вісник фармації.-1996.-№3-4.-С.76-80. |
Короткий огляд (реферат): | Наведений
аналі
з даних літератури з головних
напрямків діяльності фармацевтичних фірм за кордоном, регулювання ринкових взаємовідносин
між ними, формування попиту та пропозиції щодо їх продукції, а також з управління
цими процесами. Приведен анализ данных литературы по основным направлениям деятельности фармацевтических фирм за рубежом, по регулированию рыночных взаимоотношений между ними, формированию спроса и предложения на их продукцию, а также по управлению этими процессами. The analysis of the information about basic directions of foreign pharmaceutical companies activity, the market relations regulation, forming of demand and supply for their production and also management of these processes are given. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3375 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник фармації. Архів статей 1993-2009 Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
76-80(1).pdf | 4,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.