Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3375
Title: Комплекс маркетингу у формуванні фармацевтичного ринку за кордоном
Other Titles: Комплекс маркетинга в формировании фармацевтического рынка за рубежом
Komplex of marketing in forming of foreign pharmaceutical market
Authors: Мнушко, З. М.
Ткаченко, О. М.
Мусієнко, Н. М.
Мнушко, З. Н.
Ткаченко, Е. Н.
Мусиенко, Н. М.
Mnushko, Z. N.
Tkachenko, Ye. N.
Musiyenko, N. M.
Issue Date: 1996
Bibliographic description (Ukraine): Мнушко, З. М. Комплекс маркетингу у формуванні фармацевтичного ринку за кордоном / З.М.Мнушко, Н.М.Мусієнко , О.М.Ткаченко// Вісник фармації.-1996.-№3-4.-С.76-80.
Abstract: Наведений аналі з даних літератури з головних напрямків діяльності фармацевтичних фірм за кордоном, регулювання ринкових взаємовідносин між ними, формування попиту та пропозиції щодо їх продукції, а також з управління цими процесами.
Приведен анализ данных литературы по основным направлениям деятельности фармацевтических фирм за рубежом, по регулированию рыночных взаимоотношений между ними, формированию спроса и предложения на их продукцию, а также по управлению этими процессами.
The analysis of the information about basic directions of foreign pharmaceutical companies activity, the market relations regulation, forming of demand and supply for their production and also management of these processes are given.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3375
Appears in Collections:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-80(1).pdf4,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.