Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3411
Назва: | The research of students рrofessional activity motivation in the university of pharmacy |
Інші назви: | Дослідження мотивації професійної діяльності студентів фармацевтичних вузів Исследование мотивации профессиональной деятельности студентов фармацевтических вузов |
Автори: | Korzh, Iu. V. Корж, Ю. В. Корж, Ю. В. |
Теми: | professional motivation;«acquiring knowledge»;«skills development»;«graduation»;профессиональная мотивация;«приобретение знаний»;«развитие навыков»;«градации»;професійна мотивація;«придбання знань»;«розвиток навичок»;«градації» |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Korzh, Yu. V. The research of students рrofessional activity motivation in the university of pharmacy / Yu. V. Korzh // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2013. - № 3. - С. 36-40. |
Короткий огляд (реферат): | The article shows the problem of professional motivation of students’ pharmacy colleges, as well as the
dynamics of motivation in the learning process of mastering the specialty. The analysis of the dynamics
of professional motivation of students pharmaceutical University has been held. It was found that the
average motivation skills development is low and below average motivation knowledge acquisition and
graduation, despite the fact that the proportion of students with the level of motivation of the profession
above average increases of 38.5% (1 year) to 56.0% (4 course). У статті розглядається проблема професійної мотивації діяльності студентів фармацев- тичних вузів, а також динаміки мотивів навчання у процесі оволодіння спеціальністю. Проведено аналіз динаміку професійної мотивації студентів фармацевтичного універ- ситету. Встановлено, що середній показник мотивації оволодіння професією невисокий та нижче за середні показники мотивації придбання знань й отримання диплому, при- тому, що частка студентів з рівнем мотивації оволодіння професією вище середнього збільшується з 38,5 % (1 курс) до 56,0 % (4 курс). В статье рассматривается проблема профессиональной мотивации деятельности студентов фармацевтических вузов, а также динамики мотивов обучения в процессе овладения специальностью. Проведен анализ динамики профессиональной мотивации студентов фармацевтического университета. Установлено, что средний показатель мо- тивации овладения профессией невысок и ниже средних показателей мотивации приобретения знаний и получения диплома, при том, что часть студентов из уровнем мотивации овладения профессией выше среднего увеличивается с 38,5 % (1 курс) до 56,0 % (4 курс). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3411 |
Розташовується у зібраннях: | Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Страницы из Управл.2013_3 36-40.pdf | 289,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.