Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34336
Название: Analysis of digital transformation trends in pharmaceutical marketing
Другие названия: Аналіз тенденцій цифрової трансформації в фармацевтичному маркетингу
Авторы: Taoukif Mohamed Amine
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;department of management, marketing and quality assurance in pharmacy;faculty for foreign citizens’ education;факультет з підготовки іноземних громадян;educational program Pharmacy;освітня програма Фармація;pharmaceutical marketing;pharmacy;pharmacy chain;digital marketing;website;chatbot;mobile application;marketing funnel;фармацевтичний маркетинг;аптека;аптечна мережа;цифровий маркетинг;веб-сайт;чат бот;мобільний додаток;маркетингова воронка;КР-2025
Дата публикации: ноя-2024
Библиографическое описание: Taoukif, Mohamed Amine. Analysis of digital transformation trends in pharmaceutical marketing : qualification work / scientific supervisor S. Zhadko. - Kharkiv, 2024. - 71 p.
Краткий осмотр (реферат): The qualification work is aimed on the study of digital transformation trends on the example of the pharmacy chain. The development and current state of digital marketing, as well as its key areas of application in the pharmaceutical industry, are described. An analysis of the use of websites, chatbots, and mobile applications by pharmacy chains has been conducted, and marketing funnel options for pharmacy chains have been proposed. The work is presented on 50 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 25 figures and 1 table and contains 30 sources of scientific literature.
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу тенденцій цифрової трансформації фармацевтичного маркетингу на прикладі аптечної мережі. Описано розвиток та сучасний стан цифрового маркетингу, ключові напрями його використання у фармацевтичній галузі. Проведено аналіз використання вебсайту, чат-ботів і мобільних додатків аптечної мережі, запропоновано варіанти маркетингової воронки для аптечної мережі. Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 25 рисунками і 1 таблицею, містить 30 джерел літератури.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34336
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТАУКІФ МОХАМЕД АМІН_ММЗЯФ.pdf2,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.