Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34336
Назва: Analysis of digital transformation trends in pharmaceutical marketing
Інші назви: Аналіз тенденцій цифрової трансформації в фармацевтичному маркетингу
Автори: Taoukif Mohamed Amine
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;department of management, marketing and quality assurance in pharmacy;faculty for foreign citizens’ education;факультет з підготовки іноземних громадян;educational program Pharmacy;освітня програма Фармація;pharmaceutical marketing;pharmacy;pharmacy chain;digital marketing;website;chatbot;mobile application;marketing funnel;фармацевтичний маркетинг;аптека;аптечна мережа;цифровий маркетинг;веб-сайт;чат бот;мобільний додаток;маркетингова воронка;КР-2025
Дата публікації: лис-2024
Бібліографічний опис: Taoukif, Mohamed Amine. Analysis of digital transformation trends in pharmaceutical marketing : qualification work / scientific supervisor S. Zhadko. - Kharkiv, 2024. - 71 p.
Короткий огляд (реферат): The qualification work is aimed on the study of digital transformation trends on the example of the pharmacy chain. The development and current state of digital marketing, as well as its key areas of application in the pharmaceutical industry, are described. An analysis of the use of websites, chatbots, and mobile applications by pharmacy chains has been conducted, and marketing funnel options for pharmacy chains have been proposed. The work is presented on 50 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 25 figures and 1 table and contains 30 sources of scientific literature.
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу тенденцій цифрової трансформації фармацевтичного маркетингу на прикладі аптечної мережі. Описано розвиток та сучасний стан цифрового маркетингу, ключові напрями його використання у фармацевтичній галузі. Проведено аналіз використання вебсайту, чат-ботів і мобільних додатків аптечної мережі, запропоновано варіанти маркетингової воронки для аптечної мережі. Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 25 рисунками і 1 таблицею, містить 30 джерел літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34336
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТАУКІФ МОХАМЕД АМІН_ММЗЯФ.pdf2,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.