Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34336
Назва: | Analysis of digital transformation trends in pharmaceutical marketing |
Інші назви: | Аналіз тенденцій цифрової трансформації в фармацевтичному маркетингу |
Автори: | Taoukif Mohamed Amine |
Теми: | кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;department of management, marketing and quality assurance in pharmacy;faculty for foreign citizens’ education;факультет з підготовки іноземних громадян;educational program Pharmacy;освітня програма Фармація;pharmaceutical marketing;pharmacy;pharmacy chain;digital marketing;website;chatbot;mobile application;marketing funnel;фармацевтичний маркетинг;аптека;аптечна мережа;цифровий маркетинг;веб-сайт;чат бот;мобільний додаток;маркетингова воронка;КР-2025 |
Дата публікації: | лис-2024 |
Бібліографічний опис: | Taoukif, Mohamed Amine. Analysis of digital transformation trends in pharmaceutical marketing : qualification work / scientific supervisor S. Zhadko. - Kharkiv, 2024. - 71 p. |
Короткий огляд (реферат): | The qualification work is aimed on the study of digital transformation trends
on the example of the pharmacy chain. The development and current state of digital
marketing, as well as its key areas of application in the pharmaceutical industry, are
described. An analysis of the use of websites, chatbots, and mobile applications by
pharmacy chains has been conducted, and marketing funnel options for pharmacy
chains have been proposed.
The work is presented on 50 pages of printed text and consists of an
introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The
work is illustrated with 25 figures and 1 table and contains 30 sources of scientific
literature. Кваліфікаційна робота присвячена аналізу тенденцій цифрової трансформації фармацевтичного маркетингу на прикладі аптечної мережі. Описано розвиток та сучасний стан цифрового маркетингу, ключові напрями його використання у фармацевтичній галузі. Проведено аналіз використання вебсайту, чат-ботів і мобільних додатків аптечної мережі, запропоновано варіанти маркетингової воронки для аптечної мережі. Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 25 рисунками і 1 таблицею, містить 30 джерел літератури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34336 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТАУКІФ МОХАМЕД АМІН_ММЗЯФ.pdf | 2,33 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.