Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34589
Название: Упровадження маркетингових технологій в управління державною установою охорони здоров’я
Другие названия: Implementation of marketing technologies in the management of a state health care institution
Авторы: Краснопольська, Т. Є.
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Управління охороною здоров'я та фармацевтичним бізнесом;маркетингове управління;цифрові компетенції;охорона здоров’я;модель впровадження;цифровізація;державні установи;marketing management;digital competencies;healthcare;implementation model;digitalization;public institutions;КР-2025
Дата публикации: фев-2025
Библиографическое описание: Краснопольська, Т. Є. Упровадження маркетингових технологій в управління державною установою охорони здоров’я : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Посилкіна. - Харків, 2025. - 123 с.
Краткий осмотр (реферат): Магістерська робота присвячена впровадженню маркетингової концепції управління в діяльність державних установ у сфері охорони здоров’я. Проведено аналіз теоретичних основ маркетингового управління, оцінено стан цифрової грамотності персоналу та рівень маркетингової зрілості установ. На основі отриманих даних створено алгоритм формування маркетингової стратегії управління, надані пропозиції щодо адаптації організаційної структури, розроблено модель підвищення цифрових компетенцій персоналу. Робота складається зі вступу, трьох розділів та висновків, викладена на 110 сторінках, ілюстрована 23 рисунками, містить 9 таблиць, 10 додатків та список використаних літературних джерел з 69 найменувань.
The master’s thesis focuses on the implementation of the marketing management concept in public healthcare institutions. It explores the theoretical foundations of marketing management, evaluates the digital literacy of staff, and assesses the marketing maturity level of institutions. Based on the findings, an algorithm for developing a marketing management strategy was designed, recommendations for adapting the organizational structure were provided, and a model for enhancing staff digital competencies was proposed. The thesis includes an introduction, three chapters, and a conclusion, spanning 110 pages. It is supplemented with 23 figures, 9 tables, 10 appendices, and a bibliography of 69 references.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34589
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.