Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34594
Title: | Розробка моделі стратегічного управління фармацевтичною компанією |
Other Titles: | Development of a strategic management model for a pharmaceutical company |
Authors: | Таксе, М. О. |
Keywords: | кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Управління охороною здоров'я та фармацевтичним бізнесом;стратегія;модель;особливості фармацевтичного підприємства;управління стратегічною діяльністю;відповідальність за стратегічне управління;strategy;model;features of a pharmaceutical enterprise;management of strategic activities;responsibility for strategic management;КР-2025 |
Issue Date: | Feb-2025 |
Bibliographic description (Ukraine): | Таксе, М. О. Розробка моделі стратегічного управління фармацевтичною компанією : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Літвінова. - Харків, 2025. - 80 с. |
Abstract: | Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку
використаної літератури, додатку.
Мета і наукова новизна дослідження полягають у дослідженні питань
формування моделі стратегічного управління фармацевтичним
підприємством.
Перший розділ роботи присвячений теоретичним основам формування
моделі стратегічного управління. У другому розділі проаналізована
господарська та стратегічна діяльність АТ «ФАРМАК». У третьому розділі
запропоновані пропозиції щодо удосконалення формування моделі
стратегічного управління.
Кваліфікаційна робота містить 80 сторінок, 26 таблиць, 25 рисунків,
список літератури з 52 найменування, 1 додаток. The work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used literature, and an appendix. The purpose and scientific novelty of the study is to investigate the issues of forming a model of strategic management of a pharmaceutical enterprise. The first section of the work is devoted to the theoretical foundations of the formation of the strategic management model. The second chapter analyzes the economic and strategic activities of FARMAK JSC. In the third section, proposals are offered for improving the formation of a strategic management model. The qualification work contains 80 pages, 26 tables, 25 figures, a bibliography of 52 names, 1 appendix. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34594 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Files in This Item:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Таксе Михайло РОЗРОБКА МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЮ КОМПАНІЄЮ.pdf | 847,57 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.