Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34594
Назва: Розробка моделі стратегічного управління фармацевтичною компанією
Інші назви: Development of a strategic management model for a pharmaceutical company
Автори: Таксе, М. О.
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Управління охороною здоров'я та фармацевтичним бізнесом;стратегія;модель;особливості фармацевтичного підприємства;управління стратегічною діяльністю;відповідальність за стратегічне управління;strategy;model;features of a pharmaceutical enterprise;management of strategic activities;responsibility for strategic management;КР-2025
Дата публікації: лют-2025
Бібліографічний опис: Таксе, М. О. Розробка моделі стратегічного управління фармацевтичною компанією : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Літвінова. - Харків, 2025. - 80 с.
Короткий огляд (реферат): Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатку. Мета і наукова новизна дослідження полягають у дослідженні питань формування моделі стратегічного управління фармацевтичним підприємством. Перший розділ роботи присвячений теоретичним основам формування моделі стратегічного управління. У другому розділі проаналізована господарська та стратегічна діяльність АТ «ФАРМАК». У третьому розділі запропоновані пропозиції щодо удосконалення формування моделі стратегічного управління. Кваліфікаційна робота містить 80 сторінок, 26 таблиць, 25 рисунків, список літератури з 52 найменування, 1 додаток.
The work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used literature, and an appendix. The purpose and scientific novelty of the study is to investigate the issues of forming a model of strategic management of a pharmaceutical enterprise. The first section of the work is devoted to the theoretical foundations of the formation of the strategic management model. The second chapter analyzes the economic and strategic activities of FARMAK JSC. In the third section, proposals are offered for improving the formation of a strategic management model. The qualification work contains 80 pages, 26 tables, 25 figures, a bibliography of 52 names, 1 appendix.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34594
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.