Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34901| Title: | Цифровий сервіс Wordwall як інструмент інтерактивного навчання у вищій школі |
| Authors: | Тимощук, Г. В. |
| Keywords: | вища школо;сервіс Wordwall |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | НФаУ |
| Bibliographic description (Ukraine): | Тимощук, Г. В. Цифровий сервіс Wordwall як інструмент інтерактивного навчання у вищій школі / Г. В.Тимощук //Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. – Харків : НФаУ, 2025. – С. 108-110. |
| Abstract: | На сучасному етапі розвитку вищої освіти в Україні актуальною є проблема побудови ефективної системи професійної підготовки майбутніх спеціалістів, яка б ураховувала потреби цифрового суспільства та особливості сприйняття сучасної молоді, а отже – забезпечувала її подальшу конкурентоспроможність на ринку праці. Зважаючи на це, питання пошуку інноваційних технологій та цифрових інструментів з акцентом на підвищення рівня пізнавального інтересу та активізацію діяльності здобувачів є дійсно актуальним. Значний потенціал у зазначеному контексті властивий сервісу Wordwall – універсальному, легкому у користуванні освітньому ресурсі. З його допомогою можна організувати диференційоване та індивідуальне навчання, створюючи різні типи вправ з урахуванням особливостей кожного здобувача, тим самим підвищуючи його мотивацію як рушійного фактору формування професійної культури. |
| URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34901 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Тези доповідей співробітників НФаУ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 20-03 Матеріали (3).pdf | 527,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.