Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35138
Название: | Підходи до дистанційного навчання здобувачів, що вивчають освітній компонент “Фармацевтична ботаніка” у НФаУ |
Авторы: | Гонтова, Т. М. Романова, С. В. Машталер, В. В. Філатова, О. В. |
Ключевые слова: | дистанційне навчання;освітній компонент “Фармацевтична ботаніка”;фармацевтична освіта |
Дата публикации: | 2025 |
Издательство: | НФаУ |
Библиографическое описание: | Підходи до дистанційного навчання здобувачів, що вивчають освітній компонент “Фармацевтична ботаніка” у НФаУ / Т. М. Гонтова [та ін.] // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С. 29-31. |
Краткий осмотр (реферат): | У зв'язку з пандемією COVID-19 та військовими подіями в Україні дистанційна освіта набула особливої актуальності. Дистанційна освіта є важливою складовою сучасного навчального процесу у НФаУ. Вона має як значні переваги, так і серйозні виклики. Вирішення проблем технічного, соціального та методичного характеру дозволило зробити дистанційне навчання більш ефективним та доступним для здобувачів. Можна відмітити зміни в освітніх системах, включаючи нові методологічні підходи, реформу навчального процесу та впровадження інноваційних методик. У фармацевтичній освіті це вимагає оновлення програм, силабусів і використання сучасних технологій для підготовки здобувачів вищої освіти |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35138 |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Застосування іннов. технологій 29-31.pdf | 333,46 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.