Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35138
Назва: Підходи до дистанційного навчання здобувачів, що вивчають освітній компонент “Фармацевтична ботаніка” у НФаУ
Автори: Гонтова, Т. М.
Романова, С. В.
Машталер, В. В.
Філатова, О. В.
Теми: дистанційне навчання;освітній компонент “Фармацевтична ботаніка”;фармацевтична освіта
Дата публікації: 2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Підходи до дистанційного навчання здобувачів, що вивчають освітній компонент “Фармацевтична ботаніка” у НФаУ / Т. М. Гонтова [та ін.] // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С. 29-31.
Короткий огляд (реферат): У зв'язку з пандемією COVID-19 та військовими подіями в Україні дистанційна освіта набула особливої актуальності. Дистанційна освіта є важливою складовою сучасного навчального процесу у НФаУ. Вона має як значні переваги, так і серйозні виклики. Вирішення проблем технічного, соціального та методичного характеру дозволило зробити дистанційне навчання більш ефективним та доступним для здобувачів. Можна відмітити зміни в освітніх системах, включаючи нові методологічні підходи, реформу навчального процесу та впровадження інноваційних методик. У фармацевтичній освіті це вимагає оновлення програм, силабусів і використання сучасних технологій для підготовки здобувачів вищої освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35138
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Описание РазмерФормат 
Застосування іннов. технологій 29-31.pdf333,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.