Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35139
Title: Гейміфікація освітнього процесу під час вивчення хімічних освітніх компонентів
Authors: Карпова, С. П.
Колісник, С. В.
Криськів, О. С.
Keywords: адаптація мультимедійних технологій;вивчення хімічних освітніх компонентів
Issue Date: 2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Карпова, С. П. Гейміфікація освітнього процесу під час вивчення хімічних освітніх компонентів / С. П. Колісник, С. В. Колісник, О. С. Криськів // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С.37-40.
Abstract: Освітній процес має постійно пристосовуватися до нових умов функціонування з використанням сучасних методів і технологій. Останні відіграють ключову роль у забезпеченні інклюзивного викладання хімічних освітніх компонентів, оскільки мультимедійні засоби дозволяють адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами. Актуальність дослідження зумовлена зростаючою потребою забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх здобувачів вищої освіти, включаючи тих, які мають особливі освітні потреби. Однією з ключових проблем сучасної вищої освіти є інтеграція інклюзивного навчання, яке вимагає використання інноваційних підходів і технологій. Зокрема, викладання хімічних освітніх компонентів в інклюзивному середовищі стикається з труднощами адаптації складного навчального матеріалу, який часто є недостатньо візуалізованим і доступним для здобувачів вищої освіти з порушеннями слуху, зору чи іншими особливостями.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35139
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Застосування іннов. технологій 37-40.pdf447,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.