Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35184
Назва: Удосконалення діяльності державних установ сфери охорони здоров’я на засадах цифрового маркетингу
Інші назви: Improvement of the activities of state healthcare institutions based on digital marketing
Автори: Посилкіна, О. В.
Краснопольська, Т. Є.
Лісна, А. Г.
Теми: охорона здоров’я;маркетингове управління;цифровий маркетинг;цифрові компетентності персоналу;державні установи сфери охорони здоров’я;медичні послуги;healthcar;marketing management;digital marketing;digital competencies of the personnel;public healthcare institutions;medical services
Дата публікації: 2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Удосконалення діяльності державних установ сфери охорони здоров’я на засадах цифрового маркетингу / О. В. Посилкіна, Т. Є. Краснопольська, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я.- 2025. - Т. 11, № 1. - С. 25-38. DOI: 10.24959/sphhcj.25.348.
Короткий огляд (реферат): Мета –розроблення науково-практичних підходів, спрямованих на удосконалення діяльності дер-жавних установ у сфері охорони здоров’я на основі запровадження маркетингової концепції управ-ління, орієнтованої на використання цифрових технологій, підвищення цифрової компетентності персоналу та оптимізацію взаємодії з цільовими аудиторіями.Матеріали та методи: аналіз літературних джерел, законодавчих та нормативно-правових ак-тів, інформаційні сайти мережі «Інтернет»; системний підхід, структурно-логічний метод, методи зіставлення, порівняння та узагальнення, графічний метод для унаочнення викладеного матеріалу.Результати дослідження. Проаналізовано зміни, які відбулися у маркетинговому управлінні у сфері охорони здоров’я в останні десятиліття. Досліджено умови сталого розвитку маркетингової концепції управління в державних установах сфери охорони здоров’я. Визначено напрями інтегра-ції цифрових технологій у маркетингову стратегію державних медичних установ. Проаналізовано переваги використання CRM-систем, BIG DATA, телемедицини та соціальних мереж для оптимізації процесів взаємодії державних установ з населенням (пацієнтами).Висновки. Дослідженоособливості маркетингового управління в державних установах сфери охорони здоров’я. У межах розвитку маркетингового управління в публічному секторі охорони здоров’я виділено чотири етапи, кожен з яких характеризується певними змінами поглядів щодо пріорите-тів в управлінні, особливостями комунікаційних стратегій та застосуванням новітніх технологій. Для реалізації концепції цифрового маркетингу в діяльності державних установ охорони здоров’я розроблено інтегровану систему підвищення цифрових компетентностей медичного персоналу і за-пропоновано відповідний алгоритм організації його навчання.
im. Todevelop scientific and practical approaches aimed at improving the activities of state institutions in the field of healthcare based on the implementation of the marketing management concept focused on the use of digital technologies, increasing the digital competence of the personnel and optimizing the interaction with target audiences.Materials and methods. Scientific methods, such as the analysis of literary sources, legislative and regulatory acts, information sites on the Internet, as well as the system approach, the structural and logical method, methods of comparison, comparison and generalization, the graphic method for visualizing the material presented were used.Results. The changes that have occurred in marketing management in the healthcare sector in recent decades have been analyzed. The conditions for the sustainable development of the marketing concept of management in state healthcare institutions have been studied. The directions for integrating digital tech-nologies into the marketing strategy of state healthcare institutions have been determined. The advantages of using CRM systems, BIG DATA, telemedicine and social networks to optimize the processes of the interac-tion between public institutions and the population (patients) have been analyzed.Conclusions. The features of marketing management in state healthcare institutions have been studied. Within the framework of the development of marketing management in the public healthcare sector, four stages have been identified, each of which is characterized by certain changes in views on management priorities, the features of communication strategies and the use of the latest technologies. To implement the concept of digital marketing in the activities of state healthcare institutions, an integrated system for improving the digital competencies of the medical personnel has been developed, and an appropriate algo-rithm for organizing the staff training has been proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35184
Розташовується у зібраннях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25-38.pdf623,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.