Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201
Название: Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією
Авторы: Дзьоба, Н. А.
Литвиненко, Г. Л.
Ключевые слова: порушення сенсорної інтеграції у дітей
Дата публикации: 2025
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Дзьоба, Н. А. Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією / Н. А. Дзьоба, Г. Л. Литвиненко // Мультидисциплінарний підхід у фізичній реабілітаційній медицині : зб. наук. пр. – Харків, 2025. – Вип. 4. – С. 91-93.
Краткий осмотр (реферат): Останнім часом науковці активно досліджують питання сенсорної інтеграції та її вплив на розвиток у дітей, що передбачає передачу, розпізнання й аналіз відчуттів у центральній нервовій системі. Порушення сенсорної інтеграції у дітей є причиною складнощів у розвитку мови, рухів, поведінки та навчання. Теорію сенсорної інтеграції та основні принципи терапії, яка базується на сенсорноінтегративної терапії, розробила американський психолог та ерготерапевт Джин Айрес, ще у 1950-х роках в Каліфорнії. Результати сенсорної інтеграції відображають усі ті можливості та якості, яких у нормі дитина набуває до певного віку завдяки інтегративній функції мозку. Порушення обробки сенсорної інформації на будь-якому з рівнів нервової системи, яке спостерігають у дітей з уродженими або набутими її ураженнями, негативно впливає на такі важливі сфери життя, як освоєння рухових навичок, емоції, ігрова діяльність, регуляція поведінки, навчання та соціальна взаємодія
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Зб.тез 4 Всеукр. конф. 91-93.pdf185,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.