Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201| Назва: | Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією |
| Автори: | Дзьоба, Н. А. Литвиненко, Г. Л. |
| Теми: | порушення сенсорної інтеграції у дітей |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | НФаУ |
| Бібліографічний опис: | Дзьоба, Н. А. Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією / Н. А. Дзьоба, Г. Л. Литвиненко // Мультидисциплінарний підхід у фізичній реабілітаційній медицині : зб. наук. пр. – Харків, 2025. – Вип. 4. – С. 91-93. |
| Короткий огляд (реферат): | Останнім часом науковці активно досліджують питання сенсорної інтеграції та її вплив на розвиток у дітей, що передбачає передачу, розпізнання й аналіз відчуттів у центральній нервовій системі. Порушення сенсорної інтеграції у дітей є причиною складнощів у розвитку мови, рухів, поведінки та навчання. Теорію сенсорної інтеграції та основні принципи терапії, яка базується на сенсорноінтегративної терапії, розробила американський психолог та ерготерапевт Джин Айрес, ще у 1950-х роках в Каліфорнії. Результати сенсорної інтеграції відображають усі ті можливості та якості, яких у нормі дитина набуває до певного віку завдяки інтегративній функції мозку. Порушення обробки сенсорної інформації на будь-якому з рівнів нервової системи, яке спостерігають у дітей з уродженими або набутими її ураженнями, негативно впливає на такі важливі сфери життя, як освоєння рухових навичок, емоції, ігрова діяльність, регуляція поведінки, навчання та соціальна взаємодія |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201 |
| Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Зб.тез 4 Всеукр. конф. 91-93.pdf | 185,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.