Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201
Назва: Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією
Автори: Дзьоба, Н. А.
Литвиненко, Г. Л.
Теми: порушення сенсорної інтеграції у дітей
Дата публікації: 2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Дзьоба, Н. А. Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією / Н. А. Дзьоба, Г. Л. Литвиненко // Мультидисциплінарний підхід у фізичній реабілітаційній медицині : зб. наук. пр. – Харків, 2025. – Вип. 4. – С. 91-93.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом науковці активно досліджують питання сенсорної інтеграції та її вплив на розвиток у дітей, що передбачає передачу, розпізнання й аналіз відчуттів у центральній нервовій системі. Порушення сенсорної інтеграції у дітей є причиною складнощів у розвитку мови, рухів, поведінки та навчання. Теорію сенсорної інтеграції та основні принципи терапії, яка базується на сенсорноінтегративної терапії, розробила американський психолог та ерготерапевт Джин Айрес, ще у 1950-х роках в Каліфорнії. Результати сенсорної інтеграції відображають усі ті можливості та якості, яких у нормі дитина набуває до певного віку завдяки інтегративній функції мозку. Порушення обробки сенсорної інформації на будь-якому з рівнів нервової системи, яке спостерігають у дітей з уродженими або набутими її ураженнями, негативно впливає на такі важливі сфери життя, як освоєння рухових навичок, емоції, ігрова діяльність, регуляція поведінки, навчання та соціальна взаємодія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб.тез 4 Всеукр. конф. 91-93.pdf185,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.