Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201
Название: | Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією |
Авторы: | Дзьоба, Н. А. Литвиненко, Г. Л. |
Ключевые слова: | порушення сенсорної інтеграції у дітей |
Дата публикации: | 2025 |
Издательство: | НФаУ |
Библиографическое описание: | Дзьоба, Н. А. Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією / Н. А. Дзьоба, Г. Л. Литвиненко // Мультидисциплінарний підхід у фізичній реабілітаційній медицині : зб. наук. пр. – Харків, 2025. – Вип. 4. – С. 91-93. |
Краткий осмотр (реферат): | Останнім часом науковці активно досліджують питання сенсорної інтеграції та її вплив на розвиток у дітей, що передбачає передачу, розпізнання й аналіз відчуттів у центральній нервовій системі. Порушення сенсорної інтеграції у дітей є причиною складнощів у розвитку мови, рухів, поведінки та навчання. Теорію сенсорної інтеграції та основні принципи терапії, яка базується на сенсорноінтегративної терапії, розробила американський психолог та ерготерапевт Джин Айрес, ще у 1950-х роках в Каліфорнії. Результати сенсорної інтеграції відображають усі ті можливості та якості, яких у нормі дитина набуває до певного віку завдяки інтегративній функції мозку. Порушення обробки сенсорної інформації на будь-якому з рівнів нервової системи, яке спостерігають у дітей з уродженими або набутими її ураженнями, негативно впливає на такі важливі сфери життя, як освоєння рухових навичок, емоції, ігрова діяльність, регуляція поведінки, навчання та соціальна взаємодія |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201 |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зб.тез 4 Всеукр. конф. 91-93.pdf | 185,14 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.