Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201
Title: Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією
Authors: Дзьоба, Н. А.
Литвиненко, Г. Л.
Keywords: порушення сенсорної інтеграції у дітей
Issue Date: 2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Дзьоба, Н. А. Використання гри у дітей із сенсорно-інтегративною дисфункцією / Н. А. Дзьоба, Г. Л. Литвиненко // Мультидисциплінарний підхід у фізичній реабілітаційній медицині : зб. наук. пр. – Харків, 2025. – Вип. 4. – С. 91-93.
Abstract: Останнім часом науковці активно досліджують питання сенсорної інтеграції та її вплив на розвиток у дітей, що передбачає передачу, розпізнання й аналіз відчуттів у центральній нервовій системі. Порушення сенсорної інтеграції у дітей є причиною складнощів у розвитку мови, рухів, поведінки та навчання. Теорію сенсорної інтеграції та основні принципи терапії, яка базується на сенсорноінтегративної терапії, розробила американський психолог та ерготерапевт Джин Айрес, ще у 1950-х роках в Каліфорнії. Результати сенсорної інтеграції відображають усі ті можливості та якості, яких у нормі дитина набуває до певного віку завдяки інтегративній функції мозку. Порушення обробки сенсорної інформації на будь-якому з рівнів нервової системи, яке спостерігають у дітей з уродженими або набутими її ураженнями, негативно впливає на такі важливі сфери життя, як освоєння рухових навичок, емоції, ігрова діяльність, регуляція поведінки, навчання та соціальна взаємодія
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35201
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зб.тез 4 Всеукр. конф. 91-93.pdf185,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.