Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35567
Title: Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці
Authors: Сидоряк, О. І.
Keywords: Маркетингові дослідження
Issue Date: 2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Сидоряк, О. І. Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці / Д. Д. Сидоренко // Проблеми та досягнення сучасної біотехнології : матеріали V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 28 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - C. 350-351.
Abstract: Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці відіграють важливу роль у розвитку та впровадженні нових продуктів на споживчий ринок. Сучасні технології вимагають все більшої уваги до вивчення потреб споживачів, конкурентного середовища, а також регуляторних вимог, щоб забезпечити успіх нових біотехнологічних та фармацевтичних рішень
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35567
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.