Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35567
Назва: Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці
Автори: Сидоряк, О. І.
Теми: Маркетингові дослідження
Дата публікації: 2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Сидоряк, О. І. Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці / Д. Д. Сидоренко // Проблеми та досягнення сучасної біотехнології : матеріали V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 28 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - C. 350-351.
Короткий огляд (реферат): Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці відіграють важливу роль у розвитку та впровадженні нових продуктів на споживчий ринок. Сучасні технології вимагають все більшої уваги до вивчення потреб споживачів, конкурентного середовища, а також регуляторних вимог, щоб забезпечити успіх нових біотехнологічних та фармацевтичних рішень
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35567
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми та досягнення сучасної біотехнології 350-351.pdf128,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.