Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3583
Назва: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку седативних лікарських засобів рослинного походження для використання у спортивній медицині
Інші назви: Маркетинговые исследования фармацевтического рынка седативных лекарственных средств растительного происхождения для использования в спортивной медицине
Marketing research of the pharmaceutical mar¬ket of sedative medicines of herbal origin for using in sport medicine
Автори: Шпичак, О. С.
Shpychak, O. S.
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Шпичак, О. С. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку седативних лікарських засобів рослинного походження для використання у спортивній медицині / О. С. Шпичак // Вісник фармації. - 2013. - № 3. - С. 64-68.
Короткий огляд (реферат): Проведені маркетингові дослідження та про- аналізовано асортиментну структуру седатив- них лікарських препаратів рослинного похо- дження на основі трави меліси лікарської, ши- шок хмелю звичайного та суцвіть лаванди вузь- колистої, представлених на вітчизняному фар- мацевтичному ринку. За результатами аналі- зу прайс-листів періоду 2010-2012 рр. вивчені показники, що характеризують кон’юнктуру ринку: пропозиції, товарний асортимент, дина- міку цін та визначені коефіцієнти ліквідності, доступності, адекватності платоспроможності.
Проведены маркетинговые исследования и проанализирована ассортиментная структура седативных лекарственных препаратов на основе травы мелиссы лекарственной, шишек хмеля обыкновенного и цветков лаванды узколистной, представленных на отечественном фармацевтическом рынке. По результатам анализа прайс-листов периода 2010-2012 гг. изучены показатели, характеризующие конъюнктуру рынка: предложения, товарный ассортимент, динамика цен и определены коэффициенты ликвидности, доступности, адекватности платежеспособности
Marketing research has been carried out and the structure of the sedative medicines assortment on the basis of melissa herb, strobile hops and lavender flowers presented at the Ukrainian pharmaceutical market has been analyzed. According to the analysis of price lists for the period of 2010-2012 the parameters characterizing the market conjuncture such as offers, the product assortment and the price dynamics have been studied and the coefficients of liquidity, accessibility, adequacy of the payment ability have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3583
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 2010-2024
Наукові публікації кафедри АТЛ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
News_pharmacy_3_2013_64-68.pdf665,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.