Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3987
Название: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Другие названия: Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики
Management and marketing in the modern economy, science, education and practice
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 27 –28 берез. 2014 р. / редкол. : В..В. Малий та ін. – Х. : Вид-во НФаУ, 2014. – 391с.
Краткий осмотр (реферат): Збірник містить матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції науковців та практиків, що здійснюють діяльність в цілому в сфері менеджменту й маркетингу та в галузі фарації з різних країн світу. Розглянуто сучасні досягнення та використання менеджменту й маркетингу у сучасній економіці; форм та методів викладання дисциплін організаційно-економіч-ного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy, практичні аспекти управління виробництвом, контролем якості, реалізацією та споживанням лікарських засобів, підвищення якості фармацевтичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням. Для широкого кола наукових, науково-педагогічних і практичних працівників, що займаються питаннями менеджменту й маркетингу та лікознавством.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3987
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій 2000 - 2024
Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г).pdf4,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.