Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3987
Назва: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Інші назви: Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики
Management and marketing in the modern economy, science, education and practice
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 27 –28 берез. 2014 р. / редкол. : В..В. Малий та ін. – Х. : Вид-во НФаУ, 2014. – 391с.
Короткий огляд (реферат): Збірник містить матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції науковців та практиків, що здійснюють діяльність в цілому в сфері менеджменту й маркетингу та в галузі фарації з різних країн світу. Розглянуто сучасні досягнення та використання менеджменту й маркетингу у сучасній економіці; форм та методів викладання дисциплін організаційно-економіч-ного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy, практичні аспекти управління виробництвом, контролем якості, реалізацією та споживанням лікарських засобів, підвищення якості фармацевтичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням. Для широкого кола наукових, науково-педагогічних і практичних працівників, що займаються питаннями менеджменту й маркетингу та лікознавством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3987
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій 2000 - 2024
Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г).pdf4,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.