Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4013
Название: Удосконалення методики оцінки конкурентоспроможності підприємств
Авторы: Мороз, С. Г.
Moroz, S. G.
Ключевые слова: конкурентоспроможність;ціна;собівартість;competitiveness;price;cost price
Дата публикации: 2013
Издательство: ХІНЕМ
Библиографическое описание: Мороз, С. Г. Удосконалення методики оцінки конкурентоспроможності підприємств / С. Г. Мороз // Економіка, фінанси, менеджмент: стан та перспективи розвитку : матеріали XVІІІ міжвуз. наук.-практ. інтернет-конф., 24 квіт. 2013 р. - Х. : ХІНЕМ, 2013. – С. 45-47.
Краткий осмотр (реферат): У роботі обгрунтовано значення та необхідність оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів господарювання.Розглянуто особливості формування конкурентоспроможності виробництва сільськогосподарської продукції. Відмічено, що методи оцінювання конкурентоспроможності повинні враховувати особливості ринку, продукції та галузі, у якій працює підприємство.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4013
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Удоскон. методики.Pdf808,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.