Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4013
Назва: Удосконалення методики оцінки конкурентоспроможності підприємств
Автори: Мороз, С. Г.
Moroz, S. G.
Теми: конкурентоспроможність;ціна;собівартість;competitiveness;price;cost price
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХІНЕМ
Бібліографічний опис: Мороз, С. Г. Удосконалення методики оцінки конкурентоспроможності підприємств / С. Г. Мороз // Економіка, фінанси, менеджмент: стан та перспективи розвитку : матеріали XVІІІ міжвуз. наук.-практ. інтернет-конф., 24 квіт. 2013 р. - Х. : ХІНЕМ, 2013. – С. 45-47.
Короткий огляд (реферат): У роботі обгрунтовано значення та необхідність оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів господарювання.Розглянуто особливості формування конкурентоспроможності виробництва сільськогосподарської продукції. Відмічено, що методи оцінювання конкурентоспроможності повинні враховувати особливості ринку, продукції та галузі, у якій працює підприємство.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4013
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Удоскон. методики.Pdf808,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.