Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/426
Название: Стратегічні цілі аптечних підприємств, орієнтованих на надання високоякісного сервісу
Авторы: Тутутченко, О. В.
Мнушко, З. М.
Tututchenko, Ye. V.
Mnushko, Z. N.
Ключевые слова: аптеки
обслуговування клієнтів
рharmacies
сustomer service
Дата публикации: 2007
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Тутутченко, О. В. Стратегічні цілі аптечних підприємств, орієнтованих на надання високоякісного сервісу / О. В. Тутутченко, З. М. Мнушко // Вісник фармації. - 2007. - № 3. - С. 47-50.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовані основні стратегічні цілі підприємств бізнесу, серед яких одну з провідних позицій займає обслуговування клієнтів. На базі ДП "Аптека №208" м. Донецька проведені дослідження по вивченню зовнішнього і внутрішнього середовища, обгрунтовані стратегічні цілі, виділена клієнтська складова, аргументовані чинники, які впливають на збереження постійних і залучення нових покупців. Сформульовані критерії якості обслуговування відвідувачів аптеки, упроваджені як стандарти обслуговування. Показана роль професійних консультацій провізора і додаткових послуг, що надаються аптекою, у створенні і розширенні контингенту відвідувачів. Наведений аналіз показників торговельно-фінансової діяльності аптечного підприємства за останні п'ять років, що свідчить про значне збільшення товарообігу, кількості і середньої суми чеку та підтверджує ефективність роботи організації в результаті обгрунтованого вибору стратегічних цілей.
The basic strategic purposes of the enterprises of business among which one of leading positions is borrowed with servicing are analyzed. On the basis of "Drugstore №208" of Donetsk are carried out researches on studying the external and internal environment, the strategic purposes are proved, the client component is allocated, the factors influencing preservation available and an attraction of new buyers are given reason. Criteria of visitors service quality of drugstores introduced as standards of service are formulated. The role of professional consultations of the pharmacist and the additional services rendered by a drugstore, in creation and expansion of a contingent of visitors is shown. The analysis of parameters of trading-financial activity of the chemist's enterprise for last five years, testifying about substantial growth of commodity circulation, quantity and the average sum of the check that confirms an overall performance of the organization as a result of the proved choice of the strategic purposes is resulted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/426
ISSN: 1562-7241
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
47-50.pdf96,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.