Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4434
Title: | Соціальне партнерство в освіті: структурний функціоналізм як методологічна орієнтація |
Authors: | Шевченко, Н. В. Shevchenko, N. V. |
Keywords: | конфліктний підхід;проблемне навчання;куррикулум;соціальне партнерство;теорія опору;теорія відтворення;conflict approach;curriculum;problem education;social partnership;resistance theory;reproduction theory |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. |
Bibliographic description (Ukraine): | Шевченко, Н. В. Соціальне партнерство в освіті: структурний функціоналізм як методологічна орієнтація / Н. В. Шевченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Х., 2014. - №1 (20). - 285-294. |
Abstract: | Виявлено методологічний потенціал конфліктного підходу до вивчення особливостей соціального партнерства в освітній сфері. Охарактеризовано основні напрями теорії конфлікту. Розроблені шляхи розвитку критичної педагогіки на основі проблемного навчання. The methodological potential of the conflict approach to social partnership study peculiarities in education area has been identified. Conflict theory main branches have been outlined. The development ways of critical pedagogy based on problem education were devised. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4434 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шевченко Ст. КонфлПодход.doc | 98,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.