Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4434
Назва: Соціальне партнерство в освіті: структурний функціоналізм як методологічна орієнтація
Автори: Шевченко, Н. В.
Shevchenko, N. V.
Теми: конфліктний підхід;проблемне навчання;куррикулум;соціальне партнерство;теорія опору;теорія відтворення;conflict approach;curriculum;problem education;social partnership;resistance theory;reproduction theory
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія.
Бібліографічний опис: Шевченко, Н. В. Соціальне партнерство в освіті: структурний функціоналізм як методологічна орієнтація / Н. В. Шевченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Х., 2014. - №1 (20). - 285-294.
Короткий огляд (реферат): Виявлено методологічний потенціал конфліктного підходу до вивчення особливостей соціального партнерства в освітній сфері. Охарактеризовано основні напрями теорії конфлікту. Розроблені шляхи розвитку критичної педагогіки на основі проблемного навчання.
The methodological potential of the conflict approach to social partnership study peculiarities in education area has been identified. Conflict theory main branches have been outlined. The development ways of critical pedagogy based on problem education were devised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4434
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко Ст. КонфлПодход.doc98,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.