Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 50.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Особливості результативності та ефективності наукових досліджень університетів у фармаціїСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2018Theoretical and scientific-practical aspects of marketing commercialization of higher educational establishments scientific developmentsMalyi, V. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.
2017Теоретико-прикладні підходи до удосконалення галузевого регулювання процесу формування соціально-орієнтованого асортименту ліків на вітчизняному фармацевтичному ринкуСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.
2017Теоретичні основи і методичне обґрунтування комплексного аналізу та моделювання доцільності й ефективності розробок нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Самборський, О. С.; Германовскі, Т.; Германовски, Т.; Hermanowski, T.
2018Удосконалення логістичних процесів у системі ланцюгу просування лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2016Роль товарної політики в розвитку фармацевтичного підприємства за ринкових умовСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Самборська, М. І.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборская, М. И.; Samborskaya, M. I.
2016Сучасні підходи до характеристики інноваційності лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Самборська, М. І.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Самборская, М. И.; Samborskaya, M. I.
2017Особливості та принципи формування соціально орієнтованої асортиментної політики фармацевтичного підприємстваСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С; Samborskyi, O. S.
2018Теоретичні та науково-практичні аспекти маркетингового забезпечення комерціалізації наукових розробок вузівМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О.М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.
2019Визначення потенційної ємкості - важлива складова маркетингового потенціалу ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.