Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 11.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, Н. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Семенив, Д. В.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2015Scientifically methodical and practical justification of approaches to the estimation of brands of drugsBajgush, Yu. V.; Sushkova, A. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Tcichon, G. V.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Сушкова, А. С.; Цичон, Г. В.
2016Якісні та кількісні показники брендів лікарських препаратівБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, E. V.
2017Комплексний підхід у підвищенні ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобівБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Науково-практичне обгрунтування підходів до оцінки брендів лікарських препаратівБайгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як брендуСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.
2015Підвищення статусу торговельної марки лікарських препаратів як запорука гарантій якості та обіцянок споживачевіСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.
2013Організаційно-економічні підходи до обґрунтування проекту нового виробництва лікарських препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Ціхонь, Г. М.; Цихонь, Г. М.; Tsikhon, G. M.; Дудар, Г. М.; Дударь, Г. М.; Dudar, G. M.
2015Сучасні підходи формувння лояльності споживачів до лікарських препаратів як брендівБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Семенів, Д. В.; Самборський, О. С.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Семенив, Д. В.; Самборский, О. С.
2017Науково методичні основи до маркетингового аналізу стану та конкурентоспоможності ринкового потенціалу антигіпертензивних засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенов, Д. В.; Semeniv, D. V.